Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Korreloiko asiakaskokemus ja uudelleenostot?

Lisätty 27.08.2019

Qualtricsin 2018 julkaisemassa tutkimuksessa selvitettiin asiakkaiden uudelleenostohalukkuuden ja asiakaskokemuksen välistä korrelaatiota. Tutkimuksessa oli mukana 318 yritystä 20 toimialalta. 

 

Lue kokonaan »

Miten mittaat asiakaskokemusta?

Lisätty 27.08.2019

Asiakaskokemuksen vaikutus yrityksen menestykseen on ilmeinen. Useat tutkimukset osoittavat, että yritykset, joissa on toimialan keskiarvoa parempi asiakaskokemus pärjäävät kilpailussa paremmin. Asiakaskokemukseen tyytyväisemmät asiakkaat ovat valmiimpia suosittelemaan yritystä, ostamaan uudestaan samoja tuotteita ja palveluita, antamaan anteeksi isojakin virheitä, ostamaan uusia tuotteita ja ennenkaikkea ovat valmiimpia luottamaan yritykseen.

Lue kokonaan »

 

Ota yhteyttä

Vastaamme mielellämme kysymyksiinne. Voit tehdä tarjouspyynnön soittamalla, lomakkeella tai sähköpostitse haluamallesi henkilölle. 

 

Hannu Savela

hannu@seer.fi

p. 040 1251 119

 

    Joakim Savela

joakim@seer.fi

p. 044 311 4748

 

Sakarias Paaso

sakarias@seer.fi

p. 040 012 8379

Evästeet

Tämä sivusto käyttää evästeitä tallentaakseen tietoja koneellesi.

Hyväksytkö evästeiden käytön?