Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

 

Mittaa,

Onko yrityksessäsi hyödyntämätöntä tietoa, joka olisi arvokasta toimintanne kehittämiseksi? Osaavatko asiakkaasi kertoa jotain sellaisia kehittämistarpeita, mitä ei yrityksen sisällä havaita? Miksi joku asiakkaista ei ostanutkaan teiltä, vaan meni hankki tarvitsemansa mieluummin kilpailijalta?

Me väitämme, että jokaisessa yrityksessä on piileviä kehittämistarpeita. Monesti on vain niin, ettei tämä tieto tule esiin.

 

 

 

 

Miksi kannattaa tehdä ulkopuolinen analyysi?

Siksi, että esimerkiksi kasvokkain käytävissä keskusteluissa ei välttämättä saada kokonaiskuvaa yrityksen tilasta, sen vahvuuksista ja kehittämiskohteista. Rehellisen palautteen saaminen voi olla vaikeaa ja negatiivinen palaute voi antaa kuvan, että yrityksen koko toimintakulttuuri on kuralla. 

 

Ulkopuolinen analyysiyhtiö voi haastatella ihmisiä ja arvioida yrityksen toimintaa ilman tunnesiteitä. Analyysissä voidaan hyödyntää myös potentiaalisten asiakkaiden antamaa palautetta, johon harvoin yrityksellä itsellään on mahdollisuus päästä käsiksi. Ulkopuolisen toteuttama analyysi auttaa rehellisen tilannearvion tekemistä ja antaa hyvät lähtökohdat yrityksen kehittämiseen tähtääville toimenpiteille.

                    

 

Miksi mitata?

~ Jotta tiedät, mitä asiakkaasi ja potentiaaliset asiakkaasi oikeasti ovat mieltä yrityksestäsi, tuotteestasi tai palvelustasi.

~ Jotta saat selville näkemyserot asiakkaiden, johdon ja työntekijöiden mielipiteistä.

~ Jotta saat yrityksestänne kokonaiskuvan, jonka avulla voitte kehittää yksittäisen henkilön

 sekä koko organisaationne toimintaa. 

 

  

Mitä ja miten analysoimme?

Analyysi on luotu eri osa-alueiden tutkimusta hyödyntäen sekä eri alojen yrittäjiä haastatellen. Analyysillä on teoreettinen perusta, mutta siitä on rakennettu selkeä malli yrityksen työntekijöiden ja asiakkaiden arjessa merkittävien asioiden arviointiin. Toteutamme analyysin täysin anonyymisti, jolloin jokainen siihen vastaava voi luottamuksellisesti kertoa näkemyksensä asioista. 

Raportoinnista on pyritty tekemään selkeää, riippumatonta ja yksityiskohtaista.

Yrityksellenne koituva vaiva palvelustamme on täysin minimaalinen: teidän tarvitsee ilmoittaa meille vain vastaajat, minkä jälkeen me hoidamme loput.

 

 

Esimerkkiraportti eri vastaajaryhmien näkemyseroista.Esimerkkiraportti eri vastaajaryhmien näkemyseroista.

 

 

Seuranta        

Haluatko tietää, mihin suuntaan yrityksesi on menossa? Kiinnostaako, miten kehittämistoimenpiteenne vaikuttavat? Meiltä saatte myös seuranta-analyysiä, jossa suoritamme kyselyn aina tietyn väliajoin. Raportoimme väliaikatietoja sekä koostamme loppuraportin, jossa näette trendit ja lopullisen tilanteenne.         

 

 Toimintatavat ja menestys  

 

Nykyisessä toimintaympäristössä yrityksen kokonaisvaltaista menestymistä määrittää pitkälle se, kuinka hyvässä kunnossa yrityksen sisäiset asiat ovat. Miten hyvin osaaminen ja motivaatio pääsee esiin yrityksessä? Miten hyvin näitä kehitetään ja ylläpidetään? Miten hyvällä tasolla vuorovaikutus ja johtaminen ovat? Ja niin edelleen. Työkalumme avulla näet yrityksesi tilan yhdeksällä eri osa-alueella esimerkiksi työhyvinvoinnissa, johtamisen eri osa-alueilla ja tavoitteellisuudessa.

Analyysimme pohjalta näet selkeästi vahvuudet, joita ylläpitää ja edelleen kehittää, sekä kehittämiskohteet, joihin teillä tulee erityisesti panostaa.  

 

 

 

Ota yhteyttä

Vastaamme mielellämme kysymyksiinne. Voit tehdä tarjouspyynnön soittamalla, lomakkeella tai sähköpostitse haluamallesi henkilölle. 

 

Hannu Savela

hannu@seer.fi

p. 040 1251 119

 

    Joakim Savela

joakim@seer.fi

p. 044 311 4748

 

Sakarias Paaso

sakarias@seer.fi

p. 040 012 8379

Evästeet

Tämä sivusto käyttää evästeitä tallentaakseen tietoja koneellesi.

Hyväksytkö evästeiden käytön?